Nieuw standaarde-mailadres voor handmatig verzenden van herinneringen

We hebben de manier verbeterd waarop het standaarde-mailadres wordt gevonden voor het handmatig verzenden van herinneringen. Het is nu consistent met het verzenden van verkooporders, verkoopfacturen en offertes.

Wanneer u nu een handmatige herinnering verstuurd, wordt het veld E-mailadres automatisch ingevuld met het e-mailadres van de contactpersoon van de relatie. Als dat niet beschikbaar is, wordt het e-mailadres van de klant gebruikt.

  1. Ga naar Verkoop > Openstaande posten > Openstaande posten > Herinneringen afdrukken.
  2. Selecteer de openstaande posten waarvoor u een herinnering wilt genereren. Klik op E-mail. Exact Online Vult nu het e-mailadres in van de contactpersoon van de klant. Als dat niet beschikbaar is, wordt het e-mailadres van de klant gebruikt.

Tomfin is er voor elke kmo

Wil je zeker zijn van een vlotte overstap naar Exact Online, zonder verrassingen?

Met onze jarenlange ervaring zorgen we voor een vlekkeloze overstap naar Exact Online zonder kopzorgen. We nemen de tijd om je processen te begrijpen en alles zorgvuldig op te zetten, zodat je administratie volledig aansluit bij de manier waarop je werkt. Ook na de opstart blijven we beschikbaar voor advies en ondersteuning.

Zo krijg je rust, zekerheid en vertrouwen in je cijfers, elke dag opnieuw.

Heb je vragen?

We begeleiden onze klanten doorheen de hele transformatie naar Exact Online. Van configuratie, tot opleiding en support, je kan bij ons terecht.

Neem vrijblijvend contact op met ons via onderstaande gegevens of via het contactformulier.

tomfin exact online partner veva van vooren

Veva Van Vooren

T. +32 479 17 17 27
E. veva@tomfin.be