We hebben een nieuwe functionaliteit toegevoegd waardoor je direct inzicht hebt in specifieke klantopmerkingen wanneer je een offerte aanmaakt. Als je een offerte aanmaakt en een klant selecteert, zie je een pop-upvenster met de betreffende klantopmerkingen. Deze gegevens worden opgehaald uit het veld Opmerkingen op de pagina Relatie van je klant. Dit is handig als je klant specifieke wensen heeft, zoals verpakkingsinstructies, levertijden en meer.
Klantopmerkingen in offertes inschakelen
- Ga naar Code of Naam van de betreffende klant. en klik op de
- Klik op .
- Vink in de sectie Verkoop de optie Opmerkingen weergeven aan en klik op .
Als je vanaf nu een offerte aanmaakt, opent er elk keer een pop-upvenster met de klantopmerkingen als je een klant selecteert in het veld Besteld door. Het pop-upvenster verschijnt niet als er geen opmerkingen zijn toegevoegd.
Lees meer over offertes aanmaken, kopiëren, bewerken of verwijderen.