Klantopmerkingen bekijken wanneer je verkoopfacturen aanmaakt

wo 31 mei 2023

We hebben een nieuwe functie toegevoegd waardoor je direct inzicht hebt in specifieke klantopmerkingen wanneer je een verkoopfactuur aanmaakt. Als je een factuur aanmaakt en een klant selecteert in het veld Besteld door, zie je een pop-upvenster met de betreffende klantopmerkingen. Deze gegevens worden opgehaald uit het veld Opmerkingen op de pagina Relatie van je klant. Dit is handig als je klant specifieke wensen heeft, zoals verpakkingsinstructies, levertijden en meer.

Klantopmerkingen in verkoopfacturen inschakelen

Je moet het veld Opmerkingen weergeven activeren om de opmerkingen van klanten te zien. Om dit te doen moet je het veld CRM activeren aanvinken op de pagina Instellingen > CRM > Algemeen. Dan kun je als volgt klantopmerkingen inschakelen:

  1. Ga naar Relaties > Klanten > Klanten > Overzicht en klik op de Code of Naam van de betreffende klant.
  2. Klik op Bewerken.
  3. Vink in de sectie Verkoop de optie Opmerkingen weergeven aan en klik op Opslaan.

Lees meer over verkoopfacturen.

Heb je vragen?

We begeleiden onze klanten doorheen de hele transformatie naar Exact Online. Van configuratie, tot opleiding en support, je kan bij ons terecht.

Neem vrijblijvend contact op met ons via onderstaande gegevens of via het contactformulier.

tomfin exact online partner veva van vooren

Veva Van Vooren

T. +32 479 17 17 27
E. veva@tomfin.be

Meer lezen

Cybersecurity binnen Exact Online

Cybersecurity binnen Exact Online

"We vertrouwen steeds meer op de digitale wereld, en dat maakt ons allemaal kwetsbaar." Deze woorden van Jack Krul, Corporate Information Security...