Bankrekeningen blokkeren of deblokkeren

22 aug 2023 | Updates

Je kunt nu bankrekeningen van je klanten of leveranciers blokkeren of deblokkeren. Met deze nieuwe functie kun je ervoor zorgen dat betalingen worden gemaakt op de juiste bankrekening. Dit is handig wanneer een klant of leverancier een nieuwe bankrekening gebruikt.

Rollen en rechten om bankrekeningen te blokkeren of deblokkeren

Je hebt de rol Bankrekeningen voor relaties beheren nodig om bankrekeningen te blokkeren of deblokkeren. Lees meer over jouw rechten in Exact Online of gebruikersrechten beheren. Daarnaast moet je het recht hebben om relaties in je administratie te beheren zodat je onderstaande taken kunt uitvoeren.

Bankrekeningen blokkeren of deblokkeren

  1. Ga voor bankrekeningen van klanten naar Relaties > Klanten > Klanten > Overzicht. Ga voor bankrekeningen van leveranciers naar Relaties > Leveranciers > Leveranciers > Overzicht.
  2. Klik op de Naam of Code van de Klant of Leverancier. Ga naar het tabblad Algemeen.
  3. Klik in de sectie Bankrekeningen op Alles tonen. Klik op de Omschrijving van een bankrekening.
  4. Op de pagina Onderhoud | Bankrekening vink je Blokkeren aan of uit.

Lees meer over bankrekeningen van klanten of leveranciers toevoegen, bewerken, (de)blokkeren of verwijderen.

Over Tomfin

Als Exact Online partner zorgen we voor een optimale integratie vanExact Online binnen je bedrijf, zodat ze perfect aansluiten jouw bedrijfsbehoeften. Dankzij onze opleidingen bereik je een maximale ROI op je softwarekost. Daarnaast heb je bij ons steeds een vast aanspreekpunt die jouw dossier kent. Van administratieve efficiëntie tot groei en innovatie met nieuwe technologieën, we begeleiden je van a tot z bij het digitaliseren van jouw bedrijf.

Meer lezen

Ontdek de mogelijkheden

Klaar om de volgende stap te zetten naar digitale efficiëntie? Laten we praten! Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek. Samen bouwen we aan een succesvolle toekomst voor jouw bedrijf.