Factuurregels in de scanservice worden nu automatisch ingevuld

02 mei 2022 | Updates

We zijn continu bezig om de gebruikerservaring te verbeteren en hebben nu het gebruik van de scanservice vergemakkelijkt. Deze verbetering is van toepassing op klanten met een abonnement op Exact Online voor Handel, Productie of Zakelijke Dienstverlening. Wanneer het nummer van een inkooporder op een factuur staat, worden de factuurregels automatisch ingevuld op basis van het nummer van die inkooporder. Dankzij deze verbetering hoef je niet meer handmatig de factuurregels in te vullen.

Wat zijn de voordelen voor jou?

De factuurregels worden ingevuld met de gegevens van de inkooporder op basis van de hoeveelheid artikelen die je hebt ontvangen. Als je nog geen artikelen hebt ontvangen, worden alle regels van de inkooporder ingevuld. Je hoeft dan alleen nog maar het aantal en de prijs van de artikelen te controleren.

Het nummer van de inkooporder moet minimaal vijf cijfers bevatten, anders herkent de scanservice het nummer van de inkooporder niet. De factuur wordt ook apart geüpload doordat het nummer van de inkooporder wordt herkend.

Lees meer over de scanservice.

Over Tomfin

Als Exact Online partner zorgen we voor een optimale integratie vanExact Online binnen je bedrijf, zodat ze perfect aansluiten jouw bedrijfsbehoeften. Dankzij onze opleidingen bereik je een maximale ROI op je softwarekost. Daarnaast heb je bij ons steeds een vast aanspreekpunt die jouw dossier kent. Van administratieve efficiëntie tot groei en innovatie met nieuwe technologieën, we begeleiden je van a tot z bij het digitaliseren van jouw bedrijf.

Meer lezen

Ontdek de mogelijkheden

Klaar om de volgende stap te zetten naar digitale efficiëntie? Laten we praten! Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek. Samen bouwen we aan een succesvolle toekomst voor jouw bedrijf.