Factuurregels in de scanservice worden nu automatisch ingevuld

ma 02 mei 2022

We zijn continu bezig om de gebruikerservaring te verbeteren en hebben nu het gebruik van de scanservice vergemakkelijkt. Deze verbetering is van toepassing op klanten met een abonnement op Exact Online voor Handel, Productie of Zakelijke Dienstverlening. Wanneer het nummer van een inkooporder op een factuur staat, worden de factuurregels automatisch ingevuld op basis van het nummer van die inkooporder. Dankzij deze verbetering hoef je niet meer handmatig de factuurregels in te vullen.

Wat zijn de voordelen voor jou?

De factuurregels worden ingevuld met de gegevens van de inkooporder op basis van de hoeveelheid artikelen die je hebt ontvangen. Als je nog geen artikelen hebt ontvangen, worden alle regels van de inkooporder ingevuld. Je hoeft dan alleen nog maar het aantal en de prijs van de artikelen te controleren.

Het nummer van de inkooporder moet minimaal vijf cijfers bevatten, anders herkent de scanservice het nummer van de inkooporder niet. De factuur wordt ook apart geüpload doordat het nummer van de inkooporder wordt herkend.

Lees meer over de scanservice.

Heb je vragen?

We begeleiden onze klanten doorheen de hele transformatie naar Exact Online. Van configuratie, tot opleiding en support, je kan bij ons terecht.

Neem vrijblijvend contact op met ons via onderstaande gegevens of via het contactformulier.

tomfin exact online partner veva van vooren

Veva Van Vooren

T. +32 479 17 17 27
E. veva@tomfin.be

Meer lezen

Cybersecurity binnen Exact Online

Cybersecurity binnen Exact Online

"We vertrouwen steeds meer op de digitale wereld, en dat maakt ons allemaal kwetsbaar." Deze woorden van Jack Krul, Corporate Information Security...