Je kunt nu gemakkelijk handmatige herinneringen versturen naar klanten met het herinneringsprofiel Geen. Voorheen kon je alleen automatische herinneringen versturen. Om handmatige herinneringen te versturen moest je de module Debiteurenbeheer uitschakelen, wat een tijdrovend proces was.
Met deze nieuwe optie om handmatig herinneringen te versturen naar bepaalde klanten, kun je makkelijker dan ooit relaties met je klanten beheren. Als je bijvoorbeeld een belangrijke klant hebt, of een klant die een vriend of familie is, wil je misschien liever handmatige herinneringen versturen om er een persoonlijke draai aan te geven.
Voor een betere gebruikerservaring hebben we ook menupaden toegevoegd voor automatische en handmatige herinneringen. Deze kun je vinden via
.Herinneringsprofielen inrichten
Je kunt nu gemakkelijk handmatige herinneringen versturen naar klanten met het herinneringsprofiel Geen.
- Ga hiervoor naar .
- Selecteer de klant waar je de handmatige herinnering naar wilt verzenden.
- Klik op de Relatiepagina van de klant op het tabblad Debiteurenbeheer en vervolgens op .
- In de sectie Debiteur op de pagina Onderhoud | Relatie stel je het herinneringsprofiel in op Geen.
- Klik op .
Handmatige herinneringen versturen
Ga naar
.Wil je meer informatie over debiteurenbeheer? Lees meer over inzicht verkrijgen en openstaande posten beheren met de module Debiteurenbeheer.