We hebben een nieuwe functie toegevoegd waardoor je direct inzicht hebt in specifieke klantopmerkingen wanneer je een verkoopfactuur aanmaakt. Als je een factuur aanmaakt en een klant selecteert in het veld Besteld door, zie je een pop-upvenster met de betreffende klantopmerkingen. Deze gegevens worden opgehaald uit het veld Opmerkingen op de pagina Relatie van je klant. Dit is handig als je klant specifieke wensen heeft, zoals verpakkingsinstructies, levertijden en meer.
Klantopmerkingen in verkoopfacturen inschakelen
Je moet het veld Opmerkingen weergeven activeren om de opmerkingen van klanten te zien. Om dit te doen moet je het veld CRM activeren aanvinken op de pagina . Dan kun je als volgt klantopmerkingen inschakelen:
- Ga naar Code of Naam van de betreffende klant. en klik op de
- Klik op .
- Vink in de sectie Verkoop de optie Opmerkingen weergeven aan en klik op .
Lees meer over verkoopfacturen.