Klantopmerkingen bekijken wanneer je verkoopfacturen aanmaakt

31 mei 2023 | Updates

We hebben een nieuwe functie toegevoegd waardoor je direct inzicht hebt in specifieke klantopmerkingen wanneer je een verkoopfactuur aanmaakt. Als je een factuur aanmaakt en een klant selecteert in het veld Besteld door, zie je een pop-upvenster met de betreffende klantopmerkingen. Deze gegevens worden opgehaald uit het veld Opmerkingen op de pagina Relatie van je klant. Dit is handig als je klant specifieke wensen heeft, zoals verpakkingsinstructies, levertijden en meer.

Klantopmerkingen in verkoopfacturen inschakelen

Je moet het veld Opmerkingen weergeven activeren om de opmerkingen van klanten te zien. Om dit te doen moet je het veld CRM activeren aanvinken op de pagina Instellingen > CRM > Algemeen. Dan kun je als volgt klantopmerkingen inschakelen:

  1. Ga naar Relaties > Klanten > Klanten > Overzicht en klik op de Code of Naam van de betreffende klant.
  2. Klik op Bewerken.
  3. Vink in de sectie Verkoop de optie Opmerkingen weergeven aan en klik op Opslaan.

Lees meer over verkoopfacturen.

Over Tomfin

Als Exact Online partner zorgen we voor een optimale integratie vanExact Online binnen je bedrijf, zodat ze perfect aansluiten jouw bedrijfsbehoeften. Dankzij onze opleidingen bereik je een maximale ROI op je softwarekost. Daarnaast heb je bij ons steeds een vast aanspreekpunt die jouw dossier kent. Van administratieve efficiëntie tot groei en innovatie met nieuwe technologieën, we begeleiden je van a tot z bij het digitaliseren van jouw bedrijf.

Meer lezen

Ontdek de mogelijkheden

Klaar om de volgende stap te zetten naar digitale efficiëntie? Laten we praten! Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek. Samen bouwen we aan een succesvolle toekomst voor jouw bedrijf.