Debiteurenbeheer | Aparte contactgegevens voor telefoon en herinneringen instellen

23 sep 2022 | Debiteurenbeheer, Exact Online Boekhouden, Exact Online Handel, Exact Online Productie, Exact Online Project Management

Voor debiteurenbeheer kun je nu aparte contactgegevens instellen. Dit kan handig zijn als de contactgegevens voor herinneringen of telefoon (bijvoorbeeld de contactpersoon, e-mailadres of telefoonnummer) afwijken van de contactgegevens van de relatiepagina of van een factuur. Voorheen werden herinneringen en taken voor telefoongesprekken aangemaakt op basis van de contactgegevens van een relatie of de contactgegevens van de factuur.

Het is mogelijk dat de contactgegevens die je voor debiteurenbeheer wilt gebruiken hiervan afwijken. Zo kun je nu bijvoorbeeld een aparte contactpersoon en e-mailadres instellen, terwijl je het adres en telefoonnummer hetzelfde laat. Om je werk te besparen worden beschikbare contactgegevens vooraf ingevuld waar mogelijk. Deze kun je dan zelf naar wens aanpassen.

Deze functie is alleen beschikbaar als je de module Debiteurenbeheer gebruikt. Lees meer over inzicht verkrijgen en openstaande posten beheren met de module Debiteurenbeheer.

De contactpersoon voor herinneringen en bellen wijzigen

Je kunt de contactpersoon voor herinneringen en telefoontaken wijzigen op de volgende pagina’s:

  • De pagina Relatie van een klant. Ga hiervoor naar Relaties > Klanten > Klanten > Overzicht en klik op de Naam van de betreffende relatie. Klik vervolgens op het tabblad Debiteurenbeheer. Klik in de sectie Contactgegevens op Bewerken om het pop-upvenster Onderhoud | Contactgegevens debiteurenbeheer te openen. Hier kun je de contactgegevens wijzigen.
  • De pagina Overzicht | Herinneringen. Ga naar Verkoop > Debiteurenbeheer > Herinneringen > Overzicht. Klik op de link in de kolom Contactpersoon of E-mailadres om het pop-upvenster Onderhoud | Contactgegevens debiteurenbeheer te openen, waar je de gegevens kunt wijzigen.

Wijzigingen aan contactgegevens worden toegepast op bestaande herinneringen en telefoongesprekken die nog niet zijn uitgevoerd, alsmede op toekomstige herinneringen en telefoontaken.

Lees meer over acties aanpassen of contactpersonen voor herinneringen wijzigen.

blog

Lees verder.

tomfin exact online partner overstappen nieuw boekhoudprogramma pakket boekhouden hoe overgaan conversie tool software boekhouding installeren hoe snel wanneer

Hoe overstappen naar Exact Online vanuit huidig boekhoudprogramma?

Je wil graag overstappen naar een nieuw boekhoudpakket, maar je ziet alleen maar obstakels. Je ziet ertegen op omdat het misschien veel tijd zal vragen, een hoop gedoe zal zijn en ondertussen ben je gewoon aan je huidige programma die het grotendeels wel doet. Maar...
exact online tomfin partner implementatie kost hoeveel kosten abonnement

Hoeveel kost Exact Online?

Wat kost Exact Online? Cloud software Exact Online is cloud software. Concreet betekent dit dat je de software kan gebruiken zonder programma's te installeren, je geen servers nodig hebt en je je geen kopzorgen hoeft te maken over onverwachte kosten voor migraties of...
tomfin exact online software systeem programma boekhouding management project handel productie administratie erp crm hrm wms wbs sap business central dynamics microsoft navision 365 intelligence globe odoo zoho silverfin outsmart peppol outsmart online accounting bankkoppeling coda soda magazijnbeheer scan service digitalisatie partner pakket consultant kmo bv cvba nv commv vergelijken demo support belgië

Wat kan je doen met Exact Online?

Wat is Exact Online? Veel mensen kennen Exact Online als boekhoudprogramma. Het bevat echter veel meer functionaliteiten dan enkel boekhouden. Exact Online is een ERP-systeem dat is ontwikkeld door Exact Software. Exact Online is een totaalpakket dat features heeft...

contact

Vraag ons om hulp.

Bel ons

+32 476 38 79 75

Mail ons

info@tomfin.be

Openingsuren

Maandag – vrijdag 9u – 18u

Zaterdag 9u – 13u