Debiteurenbeheer | Automatisch een herinnering om te bellen aanmaken

7 okt 2022 | Updates

We hebben een nieuwe functie toegevoegd die automatische herinneringen aanmaakt om je klanten te bellen. Om deze nieuwe functie te gebruiken, moet je deze instellen in het herinneringsprofiel. Met Debiteurenbeheer kon je Exact Online al instellen om automatisch herinneringen te versturen.

Met deze nieuwe functie kun je ook automatisch herinneringen laten aanmaken om klanten te bellen na de vervaldatum van een factuur. Zo hoef je niet meer te onthouden om je klanten te bellen en kun je efficiënter te werk gaan.

Lees meer over de module Debiteurenbeheer activeren en klantprofielen aanpassen.

Automatische herinneringen om te bellen instellen

Op de pagina Instellingen debiteurenbeheer kun je de herinneringen aanpassen.

  1. Ga naar Cockpits > Cockpit Debiteurenbeheer.
  2. Klik op Instellingen debiteurenbeheer.
  3. Klik op Aanpassen onder het betreffende Herinneringsprofiel.
  4. Vink het selectievakje Telefoongesprek aan voor elke herinnering die je wilt laten aanmaken.
  5. (Optioneel) Herhaal stap 3 en 4 voor andere herinneringsprofielen.

Zodra je het herinneringsprofiel hebt opgeslagen, worden de herinneringen voor telefoongesprekken automatisch aangemaakt.

Waar vind je de herinneringen voor telefoongesprekken?

Je kunt deze herinneringen op meerdere plekken vinden.

  • Verkoop > Cockpit Debiteurenbeheer > Openstaande taken > Overzicht.
  • Activiteiten > Overzicht activiteiten.

Je kunt ook:

  • naar de betreffende boeking navigeren en onder Herinneringsdata klikken op het icoon naast Notities en taken;
  • naar de Relatiekaart van een klant gaan, klikken op het tabblad Debiteurenbeheer en de sectie Notities en taken bekijken;
  • navigeren naar Cockpit Debiteurenbeheer > Herinneringsoverzicht > Verkoop > Debiteurenbeheer > Herinneringen en klikken op het icoon van Notities en taken.

Waar zoek je naar?

Wie is Tomfin?

Wij helpen KMO’s groeien door het digitaliseren van bedrijfsprocessen met Exact Online voor Boekhouden, Handel, Productie en Project Management. Tomfin is officieel erkend als Exact Online partner met meer dan 26 jaar ervaring en specialisatie in (analytisch) boekhouden en fiscaliteit.

Tomfin helpt kmo’s digitaliseren met Exact Online vanuit een bedrijfsmatige achtergrond. We werken sinds 1996 met Exact en zijn expert in boekhouden en fiscaliteit, waardoor we meer doen dan louter implementeren.

Of het nu gaat om het opzetten van analytisch boekhouden, integraties, herstructureren van bedrijfsprocessen, complexe btw-regelgeving of internationale handel: we kunnen jou helpen. Kiezen voor Tomfin, is kiezen voor persoonlijke service en financieel-fiscale expertise.

blog

Lees verder.

Digitalisatie het einde van de kmo-boekhouder?

Digitalisatie het einde van de kmo-boekhouder?

Manueel werk digitaliseren Digitale systemen bieden kmo's de dag van vandaag de mogelijkheid om boekhoudkundige taken te automatiseren. Daarbij komt dat dit voor de kmo veelal stukken goedkoper is, waardoor heel wat werk van de boekhouder dreigt te verdwijnen. Maar betekent dit daarom dat het...

Hoe overstappen naar Exact Online vanuit huidig boekhoudprogramma?

Hoe overstappen naar Exact Online vanuit huidig boekhoudprogramma?

Je wil graag overstappen naar een nieuw boekhoudpakket, maar je ziet alleen maar obstakels. Je ziet ertegen op omdat het misschien veel tijd zal vragen, een hoop gedoe zal zijn en ondertussen ben je gewoon aan je huidige programma die het grotendeels wel doet. Maar het zou weleens eenvoudiger...

Hoeveel kost Exact Online?

Hoeveel kost Exact Online?

Wat kost Exact Online? Cloud software Exact Online is cloud software. Concreet betekent dit dat je de software kan gebruiken zonder programma's te installeren, je geen servers nodig hebt en je je geen kopzorgen hoeft te maken over onverwachte kosten voor migraties of upgrades. Exact Online is...

nieuws

Laatste updates.