We hebben een nieuwe functie toegevoegd die automatische herinneringen aanmaakt om je klanten te bellen. Om deze nieuwe functie te gebruiken, moet je deze instellen in het herinneringsprofiel. Met Debiteurenbeheer kon je Exact Online al instellen om automatisch herinneringen te versturen.
Met deze nieuwe functie kun je ook automatisch herinneringen laten aanmaken om klanten te bellen na de vervaldatum van een factuur. Zo hoef je niet meer te onthouden om je klanten te bellen en kun je efficiënter te werk gaan.
Lees meer over de module Debiteurenbeheer activeren en klantprofielen aanpassen.
Automatische herinneringen om te bellen instellen
Op de pagina Instellingen debiteurenbeheer kun je de herinneringen aanpassen.
- Ga naar .
- Klik op Instellingen debiteurenbeheer.
- Klik op Herinneringsprofiel. onder het betreffende
- Vink het selectievakje Telefoongesprek aan voor elke herinnering die je wilt laten aanmaken.
- (Optioneel) Herhaal stap 3 en 4 voor andere herinneringsprofielen.
Zodra je het herinneringsprofiel hebt opgeslagen, worden de herinneringen voor telefoongesprekken automatisch aangemaakt.
Waar vind je de herinneringen voor telefoongesprekken?
Je kunt deze herinneringen op meerdere plekken vinden.
- .
- .
Je kunt ook:
- naar de betreffende boeking navigeren en onder Herinneringsdata klikken op het icoon naast Notities en taken;
- naar de Notities en taken bekijken; van een klant gaan, klikken op het tabblad en de sectie
- navigeren naar Notities en taken. en klikken op het icoon van