Het 360 cliëntoverzicht en To do (Overzicht digitale brievenbus) worden verwijderd in Exact Online

08 mrt 2022 | Updates

360 cliëntoverzicht

Zodra het 360 cliëntoverzicht is verwijderd, kun je deze informatie vinden op de volgende locaties:

  • Overzicht administraties: Accountancy > Algemeen > Administraties > Overzicht.
  • Procesmanagement: Accountancy > Proces > Procesmanagement > Financieel procesmanagement.
  • Continuous Monitoring: Accountancy > Kwaliteit > Continuous Monitoring > Administratiemonitor.
  • Specifieke relatiepagina’s van je clienten: Relaties > Cliënten > Cliënten > Overzicht en selecteer de Code of Naam van een cliënt om de pagina te openen.
  • Overzicht projectactiviteiten: Projecten > Analyse en resultaten > Rapporten > Projectactiviteiten.

To do (Overzicht digitale brievenbus)

Zodra de pagina To do (Overzicht digitale brievenbus) is verwijderd, kun je je financiële to do’s bekijken via Accountancy > Proces > Procesmanagement > Te verwerken of via Cockpits > Accountancy cockpit. Klik vervolgens op een van de nummers in de sectie Te verwerken. Je kunt de informatie ook inzien door de individuele digitale brievenbus van de klant te bekijken.

Over Tomfin

Als Exact Online partner zorgen we voor een optimale integratie vanExact Online binnen je bedrijf, zodat ze perfect aansluiten jouw bedrijfsbehoeften. Dankzij onze opleidingen bereik je een maximale ROI op je softwarekost. Daarnaast heb je bij ons steeds een vast aanspreekpunt die jouw dossier kent. Van administratieve efficiëntie tot groei en innovatie met nieuwe technologieën, we begeleiden je van a tot z bij het digitaliseren van jouw bedrijf.

Meer lezen

Ontdek de mogelijkheden

Klaar om de volgende stap te zetten naar digitale efficiëntie? Laten we praten! Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek. Samen bouwen we aan een succesvolle toekomst voor jouw bedrijf.