Het 360 cliëntoverzicht en To do (Overzicht digitale brievenbus) worden verwijderd in Exact Online

di 08 mrt 2022

360 cliëntoverzicht

Zodra het 360 cliëntoverzicht is verwijderd, kun je deze informatie vinden op de volgende locaties:

  • Overzicht administraties: Accountancy > Algemeen > Administraties > Overzicht.
  • Procesmanagement: Accountancy > Proces > Procesmanagement > Financieel procesmanagement.
  • Continuous Monitoring: Accountancy > Kwaliteit > Continuous Monitoring > Administratiemonitor.
  • Specifieke relatiepagina’s van je clienten: Relaties > Cliënten > Cliënten > Overzicht en selecteer de Code of Naam van een cliënt om de pagina te openen.
  • Overzicht projectactiviteiten: Projecten > Analyse en resultaten > Rapporten > Projectactiviteiten.

To do (Overzicht digitale brievenbus)

Zodra de pagina To do (Overzicht digitale brievenbus) is verwijderd, kun je je financiële to do’s bekijken via Accountancy > Proces > Procesmanagement > Te verwerken of via Cockpits > Accountancy cockpit. Klik vervolgens op een van de nummers in de sectie Te verwerken. Je kunt de informatie ook inzien door de individuele digitale brievenbus van de klant te bekijken.

Heb je vragen?

We begeleiden onze klanten doorheen de hele transformatie naar Exact Online. Van configuratie, tot opleiding en support, je kan bij ons terecht.

Neem vrijblijvend contact op met ons via onderstaande gegevens of via het contactformulier.

tomfin exact online partner veva van vooren

Veva Van Vooren

T. +32 479 17 17 27
E. veva@tomfin.be

Meer lezen

Cybersecurity binnen Exact Online

Cybersecurity binnen Exact Online

"We vertrouwen steeds meer op de digitale wereld, en dat maakt ons allemaal kwetsbaar." Deze woorden van Jack Krul, Corporate Information Security...