Klantopmerkingen bekijken wanneer je offertes aanmaakt

27 nov 2022 | Updates

We hebben een nieuwe functionaliteit toegevoegd waardoor je direct inzicht hebt in specifieke klantopmerkingen wanneer je een offerte aanmaakt. Als je een offerte aanmaakt en een klant selecteert, zie je een pop-upvenster met de betreffende klantopmerkingen. Deze gegevens worden opgehaald uit het veld Opmerkingen op de pagina Relatie van je klant. Dit is handig als je klant specifieke wensen heeft, zoals verpakkingsinstructies, levertijden en meer.

Klantopmerkingen in offertes inschakelen

  1. Ga naar Relaties > Klanten > Klanten > Overzicht en klik op de Code of Naam van de betreffende klant.
  2. Klik op Bewerken.
  3. Vink in de sectie Verkoop de optie Opmerkingen weergeven aan en klik op Opslaan.

Als je vanaf nu een offerte aanmaakt, opent er elk keer een pop-upvenster met de klantopmerkingen als je een klant selecteert in het veld Besteld door. Het pop-upvenster verschijnt niet als er geen opmerkingen zijn toegevoegd.

Lees meer over offertes aanmaken, kopiëren, bewerken of verwijderen.

Over Tomfin

Als Exact Online partner zorgen we voor een optimale integratie vanExact Online binnen je bedrijf, zodat ze perfect aansluiten jouw bedrijfsbehoeften. Dankzij onze opleidingen bereik je een maximale ROI op je softwarekost. Daarnaast heb je bij ons steeds een vast aanspreekpunt die jouw dossier kent. Van administratieve efficiëntie tot groei en innovatie met nieuwe technologieën, we begeleiden je van a tot z bij het digitaliseren van jouw bedrijf.

Meer lezen

Ontdek de mogelijkheden

Klaar om de volgende stap te zetten naar digitale efficiëntie? Laten we praten! Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek. Samen bouwen we aan een succesvolle toekomst voor jouw bedrijf.