Nieuw standaarde-mailadres voor handmatig verzenden van herinneringen

07 mrt 2023 | Updates

We hebben de manier verbeterd waarop het standaarde-mailadres wordt gevonden voor het handmatig verzenden van herinneringen. Het is nu consistent met het verzenden van verkooporders, verkoopfacturen en offertes.

Wanneer u nu een handmatige herinnering verstuurd, wordt het veld E-mailadres automatisch ingevuld met het e-mailadres van de contactpersoon van de relatie. Als dat niet beschikbaar is, wordt het e-mailadres van de klant gebruikt.

  1. Ga naar Verkoop > Openstaande posten > Openstaande posten > Herinneringen afdrukken.
  2. Selecteer de openstaande posten waarvoor u een herinnering wilt genereren. Klik op E-mail. Exact Online Vult nu het e-mailadres in van de contactpersoon van de klant. Als dat niet beschikbaar is, wordt het e-mailadres van de klant gebruikt.

Over Tomfin

Als Exact Online partner zorgen we voor een optimale integratie vanExact Online binnen je bedrijf, zodat ze perfect aansluiten jouw bedrijfsbehoeften. Dankzij onze opleidingen bereik je een maximale ROI op je softwarekost. Daarnaast heb je bij ons steeds een vast aanspreekpunt die jouw dossier kent. Van administratieve efficiëntie tot groei en innovatie met nieuwe technologieën, we begeleiden je van a tot z bij het digitaliseren van jouw bedrijf.

Meer lezen

Ontdek de mogelijkheden

Klaar om de volgende stap te zetten naar digitale efficiëntie? Laten we praten! Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek. Samen bouwen we aan een succesvolle toekomst voor jouw bedrijf.