Nieuw standaarde-mailadres voor handmatig verzenden van herinneringen

07 mrt 2023 | Updates

We hebben de manier verbeterd waarop het standaarde-mailadres wordt gevonden voor het handmatig verzenden van herinneringen. Het is nu consistent met het verzenden van verkooporders, verkoopfacturen en offertes.

Wanneer u nu een handmatige herinnering verstuurd, wordt het veld E-mailadres automatisch ingevuld met het e-mailadres van de contactpersoon van de relatie. Als dat niet beschikbaar is, wordt het e-mailadres van de klant gebruikt.

  1. Ga naar Verkoop > Openstaande posten > Openstaande posten > Herinneringen afdrukken.
  2. Selecteer de openstaande posten waarvoor u een herinnering wilt genereren. Klik op E-mail. Exact Online Vult nu het e-mailadres in van de contactpersoon van de klant. Als dat niet beschikbaar is, wordt het e-mailadres van de klant gebruikt.

Over Tomfin

Als Exact Online partner zorgen we voor een optimale integratie van Exact Online binnen je bedrijf. We hebben een directe en persoonlijke aanpak. We geven opleidingen op maat zodat je het maximale haalt uit de software. Daarnaast heb je bij ons steeds een vast aanspreekpunt die jouw dossier kent en geven we je advies waar nodig. Tomfin begeleidt je van a tot z bij het digitaliseren van jouw bedrijf.

Graag kennismaken? Bel of mail ons en we maken snel een afspraak!

Meer lezen

Migratie naar One Exact Identity

Migratie naar One Exact Identity

Sinds kort is Exact Online overgestapt naar One Exact Identity (OEI). Dit is een nieuwe manier om in te loggen die de veiligheid en gebruiksgemak...

Ontdek de mogelijkheden

Klaar om de volgende stap te zetten naar digitale efficiëntie? Laten we praten! Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek. Samen bouwen we aan een succesvolle toekomst voor jouw bedrijf.