Relaties en projecten worden automatisch ingevuld in documenten voor abonnementen

30 nov 2022 | Updates

We hebben een nieuwe functie toegevoegd voor abonnementen. Als je een document aan een abonnement toevoegt, dan worden twee velden in de sectie Meer velden automatisch ingevuld:

  • Relatie: De relatie die bij dit abonnement hoort, wordt hier ingevuld.
  • Project: Als het abonnement is gekoppeld aan een project, wordt dat project hier ingevuld.

Een document aan een abonnement koppelen

  1. Ga naar Abonnementen > Abonnementen > Abonnementen > Overzicht en klik op Nummer of Omschrijving om een abonnement te bekijken.
  2. Ga naar het tabblad Documenten en klik rechts op Nieuwe toevoegen.
  3. Voer het onderwerp in.
  4. Kies het documenttype.
  5. Vul de benodigde gegevens in en voeg de documenten toe.
  6. Klik op Opslaan.

Lees meer over abonnementen aanmaken en bewerken voor producten en diensten.

Over Tomfin

Als Exact Online partner zorgen we voor een optimale integratie vanExact Online binnen je bedrijf, zodat ze perfect aansluiten jouw bedrijfsbehoeften. Dankzij onze opleidingen bereik je een maximale ROI op je softwarekost. Daarnaast heb je bij ons steeds een vast aanspreekpunt die jouw dossier kent. Van administratieve efficiëntie tot groei en innovatie met nieuwe technologieën, we begeleiden je van a tot z bij het digitaliseren van jouw bedrijf.

Meer lezen

Ontdek de mogelijkheden

Klaar om de volgende stap te zetten naar digitale efficiëntie? Laten we praten! Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek. Samen bouwen we aan een succesvolle toekomst voor jouw bedrijf.